Dopiero rozpoczynasz działalność gospodarczą? A może szukasz sposobu na radykalne obniżenie kosztów obsługi biurowej? Wirtualne biuro to nowoczesna i inteligentna alternatywa dla kosztownego wynajmu i prowadzenia tradycyjnego biura. Zyskaj przewagę konkurencyjną już na starcie!
Wirtualne biuro to usługa, która zapewnia Twojej firmie oficjalny adres do rejestracji i korespondencji bez konieczności fizycznego wynajmowania przestrzeni. Dzięki temu zyskujesz wirtualny adres działalności gospodarczej w jednej z naszych prestiżowych lokalizacji, co znacząco podnosi wizerunek Twojego biznesu. To idealne rozwiązanie dla freelancerów, start-upów, spółek oraz firm, które działają zdalnie lub chcą zaistnieć na nowym rynku bez ponoszenia wysokich kosztów.
Celem usługi jest prosty: ułatwienie Ci prowadzenia biznesu i umożliwienie skupienia się na tym, co najważniejsze – jego rozwoju.
W Taxeo oferujemy więcej niż tylko adres. Otrzymujesz kompleksowy pakiet outsourcingu obsługi biurowej, który realnie wspiera Twoją działalność. Zapewniamy profesjonalne usługi sekretarskie, w tym odbiór, skanowanie i przesyłanie całej korespondencji bezpośrednio do Ciebie.
Co nas wyróżnia?
Nasza usługa jest idealnie dopasowana do potrzeb:
Taxeo obsługuje klientów z całej Polski. Oferujemy wynajęcie adresu siedziby firmy w kluczowych centrach biznesowych kraju. Wybierz miasto, które najlepiej pasuje do strategii rozwoju Twojej firmy:
Skontaktuj się z nami już dziś! Wybierz idealny wirtualny adres dla firmy, obniż koszty i buduj profesjonalny wizerunek z Taxeo.
Tak, korzystanie z usług wirtualnego biura jest w pełni legalne. Jedynym wyjątkiem jest pośrednictwo pracy, które musi posiadać własną, fizyczną siedzibę. W przypadku innych działalności adres wirtualnego biura może być oficjalnym adresem firmy.
Nie. Urzędy skarbowe znają i akceptują wirtualne biura. Jeśli jako przedsiębiorca działasz zgodnie z prawem, urząd nie będzie stwarzał problemów.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony – obowiązuje do momentu jej wypowiedzenia przez jedną ze stron.
Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Jeśli np. 15 lipca zgłosisz chęć rozwiązania umowy, zakończy się ona 31 sierpnia.
Umowa może być podpisana tylko z istniejącą firmą. Najpierw zakładasz spółkę lub jednoosobową działalność gospodarczą, a dopiero później podpisujesz umowę na usługi wirtualnego biura Taxeo. Możesz też skorzystać z naszych usług zakładania działalności lub rejestracji spółki.
Wirtualne biuro w podstawowej wersji kosztuje 49 zł + VAT – co gwarantuje Ci adres siedziby, natomiast jeśli chciałbyś mieć opcję przesyłania skanem dokumentów, które przyjdą na adres biura – będzie to 79 zł + VAT. Cena biura rachunkowego jest zatem dostosowana do wielkości
Informację i skan przesyłamy tego samego dnia roboczego, maksymalnie w ciągu 24 godzin.
Po otrzymaniu wszystkich dokumentów umowę przygotowujemy w maksymalnie 15 minut.
Tak, w Taxeo umożliwiamy podpisanie umowy całkowicie zdalnie – szybko, wygodnie i bez konieczności wizyty w biurze.
Pierwszą fakturę należy wpłacić przed podpisaniem umowy. Jeśli podpisujesz ją w naszym biurze, płatność możesz zrealizować od razu na miejscu.
Tak, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w umowie spółki (np. jednoosobowo, dwuosobowo).
Nie ma limitu. Wyjątkiem są sytuacje, gdy korespondencja jest bardzo obszerna – wtedy kontaktujemy się z klientem, aby ustalić szczegóły.
Do wyboru masz dwa adresy:
Przecinarki taśmowe
Edukacja
Transport
Branża kosmiczna
Prawo
IT/AI
Sklepy spożywcze
Zostaw swoje dane kontaktowe – oddzwonimy do Ciebie.
Informacja o wysokości podatku dochodowego oraz VAT do zapłaty wysyłana jest po rozliczeniu miesiąca. Informacja o składkach ZUS jest uzależniona od formy opodatkowania, w przypadku zasad ogólnych i podatku liniowego informacja o składce wysyłana jest do 20-go dnia miesiąca, natomiast w przypadku ryczałtu po rozliczeniu miesiąca.
Tak, szczególne znaczenie ma to w przypadku faktur za zakup towaru oraz od zagranicznych kontrahentów. Faktury te należy wykazać w miesiącu, którego dotyczą, nie można ich wykazać w miesiącach kolejnych.
Tak. Nasze działania obejmują generalne zamknięcie roku podatkowego, przygotowanie do złożenia PIT i weryfikację czy wszystkie dane są poprawne.
Formę opodatkowania można zweryfikować na koncie przedsiębiorcy w CEIDG, będzie ona widoczna na złożonym wniosku dotyczącym założenia działalności.
Po dodaniu wszystkich dokumentów za dany miesiąc w SaldeoSmart jest możliwość zaznaczenia, że to komplet dokumentów. Po zaznaczeniu tej opcji otrzymamy powiadomienie i przystąpimy do rozliczenia.
Nie ma takiej konieczności. Bez złożonego pełnomocnictwa w dalszym ciągu będziemy mogli wysyłać deklaracje DRA w imieniu podatnika do ZUS. Pełnomocnictwo upoważnia nas do wglądu na profil przedsiębiorcy w PUE ZUS. Decydując się na złożeniu ZUS PEL naliczana jest opłata w wysokości 99,00 zł/netto miesięcznie w czasie obowiązywania pełnomocnictwa.
